2014. január 6., hétfő

Cn 5 - Napról napra

Egyre közelebb vagyunk A Célhoz, el se hiszem. :)
Adogatom esténként szépen a szurikat, mondjuk nekem alsó hangon 10x annyi ideig tart, mint a nővérkének a BMC-ben, de remélem mire belejönnék, addigra vége is a stimulációnak, és többet nem lesz ilyesmire szükség. Fő az optimizmus ugye. :)
A szúrással és magának az injekciónak a beadásával nincs gondom, sokkal kellemetlenebb utána mikor csíp, meg az összekutyulós rész megy sután nagyon. Drukkolok, hogy fel tudjam szívni az összes oldószert a nagy tűvel (de mivel vákum van az üvegcsében ilyenkor, nem olyan egyszerű), majd vissza ugyanígy, csak sikerüljön az összeset felszívni, ne maradjon túl sok, mert akkor nem hat (persze ezen csak az első nap paráztam, aztán konzultáltam az orvos barátnőmmel, aki megnyugtatott, hogy úgy van ez kitalálva, hogy ne úgy járjunk, mint a muffin recepteknél, ha marad némi krém a keverőtál alján, felejtő a 12 db muffin, jó ha 10 lesz belőle:).
Persze aki már régóta szúrja magát vagy több ilyen protokollt végigcsinált biztos csak mosolyog ezen, de egy kezdőnek tud azért aggodalmat és dilemmát okozni.

Alig várom a pénteki kontrollt, kíváncsi vagyok hogyan reagálnak a petefészkek.

Jövő héten pedig inszem... el se hiszem!

3 megjegyzés:

  1. Ez a muffinos hasonlat aranyos :) Nekem egyszerű dolgom van , de így is szoktam azon aggódni,hogy rendesen bement az anyag ?! Hihi én egy nappal előbb megyek uh -ra .Megy a drukk !!!

    VálaszTörlés
  2. Én még a második stimunál is kételkedtem, szerintem ez alapjárat hogy aggódunk hogy bemegy-e rendesen a szuri stb :) nekem egyik baratnom szúrta magát ilyen kutyulós cuccal és állítólag akkor nem csípett ha kicsit hamarabb kivette a hutobol hogy picit melegedjen, lehet érdemes kipróbálni ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezt nem kell hűtőben tartani, így a hőmérséklettel nem lehet gond...de nem olyan vészes a csípés, fél perc az egész.

    VálaszTörlés