2014. január 16., csütörtök

3. dpo

Azt hiszem lassan de biztosan ürül ki a szervezetemből a dupla adag tüszőrepesztő (illetve az abból származó hcg). Szombat este adtam be, vasárnaptól folyamatosan fájtak a cicijeim, az inszem napján és másnap csak a mellbimbók, azóta pedig az egész..ma délután kifejezetten erős fájdalom volt, amitől persze rém boldog voltam pár pillanatig, hogy milyen szuper lehet terhesen ezt érezni (miközben pontosan tudtam, hogy ez még tuti csak a tüszőrepesztő miatt van)... aztán estére kezdett enyhülni, és bár még most is érzem, azt hiszem el fog múlni. De persze nagyon bízom benne, hogy visszatér a dolog, vagy ha el is múlik (átmenetileg) az nem jelenti azt, hogy nem sikerült, és különben is mindenkinél mások a jelek, tünetek... Mindenesetre ebbe bele lehet bolondulni ebbe az állandó magamat figyelgetésbe. :)
A méhemet és a bal petefészkemet érzem, néha ilyen mensi-jellegű érzés a méhben, néha tompa nyomás a petefészekben, de nem gondolom, hogy ezekből messzemenő következtetéseket lehetne levonni.
Mindenesetre telnek a napok, előbb-utóbb itt lesz a tesztelés ideje.
Poppy-val elmélkedtünk róla, hogy vajon nem kéne-e vérvétellel indítani (mondjuk a 14. dpo-n), mert az ugye mégiscsak egyértelmű és számszerűsítve látja az ember a megmásíthatatlant, viszont azt is megállapítottuk, hogy azért az elég rideg és konkrét találkozás az eredménnyel, ha mondjuk az ember a postafiókjában nézegeti a megnyitásra váró e-mailt és a képernyőn kell szembesülnie a dolgokkal...
A tesztelésnek megvan a maga "romantikája", intimitása...lehet tördelni a kezünket, hogy vajon megjelenik-e a csík, van ugye 10-15 perc lauf, hogy hátha nem is rögtön, hanem csak percek múlva... szóval ez a megoldás jobban tetszik. Annál is inkább, hogy én igenis szeretnék tesztelni. A szeptemberi cikluskövetéses hónap óta még csak esélyem sem volt erre (és ott egyből vérvétellel kezdtem a 14. dpo-n az orvos tanácsára), mert mindig óramű pontossággal megjön, napokkal előtte érzem a jeleket, fölöslegesen meg az ember nem lövi el a teszteket... szóval lesz itt minden, teszt is meg szerintem vérvétel is, csak győzzem kivárni.

5 megjegyzés:

  1. Igen, nagyon lassan. Nekem is 14-én volt az inszemim. Szurkolok nektek!! :-) Én aszem 12 dpo-n kezdem a tesztelést...:-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg elkezded a 12-en?:) Én még a 14-et is olyan vakmerőnek tartom... :) Mindenesetre szorítok, írd majd meg a fejleményeket!:)

    VálaszTörlés
  3. Ismerem magam, nem tudok majd várni. a tesztem 10mUl-es, amit elvileg 3-4 nappal a várt mensi előtt meg lehet csinálni. Ebben azért nem hiszek...de két nappal előtte már igen. Ez leginkább beágyazódás függő, ha pld 8. napon már volt beágyazódás, akkor a 12-en már biztos kimutatja a teszt. :-) Remélem így lesz. :-) Drukkolok nektek nagyon!!! :-) ha jól olvasgatom a blogokat akkor hármunknak volt múlt héten az inszemi :-) Kb egy időben derül ki miújság. Izgatott vagyok és türelmetlen.....

    VálaszTörlés
  4. Most már én is kezdek izgatott lenni !!! :)

    VálaszTörlés