2014. január 24., péntek

11. dpo - Kérdőjelek

Szerintem nincs olyan sorstársam, aki ne értene velem egyet abban, hogy

  • egy babára vágyó/váró nő élete 2 hetes etapokban zajlik
  • ezek közül a 2 hetes periódusok közül a második, "várakozós" rész lassabban telik, mint bármi más a világon
  • nincs annál idegesítőbb, mint hogy a kora terhességi tünetek csontra megegyez(het)nek a PMS tünetekkel, ezáltal esélytelen bármire is következtetni.

Én komolyan nagyon irigylem azokat a nőket, akik első pillanattól érzik, hogy megfogan bennük egy új élet, akik számára ezáltal egyértelmű, hogy azért fáj a cicijük, azért görcsölget a méhük, azért húz a derekuk, stb..
Na hát én nem tartozom közéjük.

Az inszem utáni pár napban őrült módon feszültek a melleim, hol a bimbók fájtak - hol az egész package, szurkált a méhem és a petefészkem, örültem, hogy érzek valamit és azt gondoltam biztosan történik valami odabent.
Aztán az inszem utáni 5-6. naptól megszűntek a tünetek, konkrétan meg voltam győződve róla, hogy velem aztán az ég világon semmi nincs, lefutott kör, nem tartozunk a nagyon szerencsés első inszemből babásodó párok közé.

Most, így a 11. dpo-n megint elbizonytalanodtam... fájnak újra a melleim (hol jobban hol kevésbé, nyomkodom magam all day, mint valami eszelős - igaz Poppy Field?:), mensis görcseim - húzódások vannak a méhemben, fáj a derekam, szóval a PMS létező összes tünetét tankönyv-szerűen produkálom.
De akár lehet ez ugye babásodás is...
Csak ki mer bárminek is hinni 2 év próbálkozás után? Én ugyan nem merem beleélni magam semmibe, sőt megnyugtató belső hang sem szól bennem, hogy nyugi sikerült.

Ennél több kérdőjel nincs is a világon, mint amennyi bennem van... lehet, hogy mégis oltári mázlink van? Lehetséges, hogy még sincs elzáródva (annyira) az a bal oldali petevezető? Lehet nem is PMS?

Ááááá...ki bírja ezt idegekkel?:)




Hétfőn (14. dpo) teszt, jöjjön aminek jönnie kell!

8 megjegyzés:

  1. A tünetek jönnek-mennek, én azt nagyon megtanultam, semmiből semmit nem érdemes következtetni, lapos hassal ébredés után pl 2 órával felpuffadt alhas, erős méhfájdalom, majd újra semmi 1 napon belül is többször variálódik :) Szurkolok, próbáld higgasztani az eszelősséged, bár tudom, mit érzel, ezt szinte képtelenség:) Drukk továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  2. Hat en azok koze a szerencsesek koze tartozom akinek iszonyu eros tunetei voltak mikor terhes lettem (mondjuk nem maradt meg) de remenykedem hogy ezutan is igy lesz igy tudni fogom. Nem kockaztatsz meg egy tesztet monjduk holnap?

    VálaszTörlés
  3. Ma délután a barátaink nappalijában beszélgetés közben azon kaptam magam ,hogy félkézzel a mellem nyomkodom :)
    Áhhh biztos nem volt feltűnő :)))

    VálaszTörlés
  4. A hétfő már nincs is olyan messze...:-) Drukk, drukk!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ma reggelre konkrétan minden "tünetem" elmúlt, leeresztett a cicim és egyáltalán nem érzem már (nagyon nyomkodásra se:), hogy feszül, nálam meg ez mindig a menzesz előjele, szóval vagy én vagyok az a valaki, akinek hol van tünete hol nincs (de inkább nincs) és mégis babás, vagy csak a szokásos játéka ez a szervezetemnek és hamarosan megjön. Hétfőn tesztelek, addig már kivárok és tolom az utrot.

    VálaszTörlés
  6. Abigail már csak 2 nap van hétfőig, agyon drukkolok, azért nekem jó érzéseim vannak :-):-):-) Nekem sem fájt a cicim, amikor terhes lettem, előtte meg mindig fájt, szóval tényleg semmi semmit nem jelent. Kitartás !!!!

    VálaszTörlés
  7. Csuriba az ujjam! Drukkolok. Évi

    VálaszTörlés