2014. január 10., péntek

Cn 9 - kontroll UH, vegyes érzelmek

8:10-re értem a BMC-be, voltak jópáran előttem (bár a recepciónál megörültem, hogy olyan kevesen vannak, de az emeleten Szűcs irodája/vizsgálója előtt épp hogy kaptam ülőhelyet, tömve volt...). Megvizsgált 4 lányt, aztán műtőbe hívták...várakozás tovább... Végül fél 11-kor jutottam be, de ezen nem izgattam magam, fél nap szabin voltam, és számítottam is rá, hogy ücsörgős lesz a dolog.

Nos az eredmények:
Endometrium: 10mm
Bal oldali ovarium: 1 db 14 mm-es tüsző + 1 db 18 mm-es tüsző
Jobb oldal: erre konkrétan semmit nem mondott.
(emlékeztetőül nekem a bal oldal a hycosy szerint nem, vagy csak nehezen átjárható, a jobb oldal pedig szuperül működik)

Éreztem én, hogy a bal oldal dominál, de hogy jobb oldalon semmi ne legyen...hát hogy őszinte legyek elszomorított, nem is kicsit.

Szűcs doktor nem sokat teketóriázott, elhadarta, hogy ma még adjak magamnak egy adag Menopurt, holnap este 8-kor tüszőrepesztő (2 adag Pergnyl, hasba bőr alá), hétfőn inszem. A férjem reggel 8-kor menjen, én elég lesz, ha 10-11-re, papucs, köntös, hálóing, viszlát.
Aztán gyorsan megkérdeztem, hogy mire számítsak így, hogy nekem a bal oldal nem százas...belenézett a papírokba (látszott, azt se tudja miről beszélek, ami OK, állami hely, ezer páciens, de ugye erre írtam a múltkor, hogy résen kell lenni, kérdezni és utána menni a dolgoknak, mert ők maguktól nem fognak pátyolgatni és részletesen magyarázni), aztán azt mondta, hogy tulajdonképpen a hycosy vizsgálat nem 100%, simán lehet attól még esélyes az az oldal, de ha esetleg nem sikerül most teherbe esnem, akkor ebben az esetben eltekint attól, hogy hagyjunk egy hónap szünetet (ezt már máshol is hallottam/olvastam, hogy Szűcs doktornál ki kell hagyni 1-1 hónapot két inszem között), akkor a következő hónapban folytassuk azonnal. Viszont mi nagy valószínűséggel jövő hónapban elutazunk (nyilván a mostani eredmények függvénye), szóval a február felejtő, azt mondta akkor 2 hónapot hagyjunk ki...magyarul április.
Persze ne szaladjunk ennyire előre, most ennek a hónapnak kell esélyt adni.
De megmondom őszintén én sírva mentem a kocsihoz és végig bőgtem a munkahelyemig az utat. A férjem és az anyukám is bíztattak, hogy nem szabad így nekikeseredni, fő a pozitív hozzáállás, még bármi lehet, stb. És persze tudom, hogy így van, de nem hiszem el, hogy ilyen peches vagyok. Szeptemberben is a stimulált hónapban a bal oldalam dominált... (bár ott a jobb oldalon is volt tüsző)

Azért meg kell állapítanom, hogy az élet nagy játékos, keveri a lapokat rendesen. Tudom, hogy nekem ez óriási feladat, hogy optimistán és pozitívan álljak a dolgokhoz, higgyek magamban és abban, hogy sikerülni fog (talán a blogból sokszor nem ez jön le, de nekem kőkemény harc a pozitív gondolkodás, alapból sajnos nem így vagyok összerakva)... és most, amikor tényleg úgy álltam neki, hogy most aztán mindent megteszek, működni fog, siker lesz, akkor gördít elém egy ilyen akadályt a sors (vagy nevezzük bárminek bárkinek), hogy még jobban kell hinnem és még jobban kell akarnom. Mert nyilván ez a feladat, hogy még a reménytelennek tűnő helyzetben is bízni kell.
Erről fog szólni a ma délutánom és az estém. Igenis összeszedem magam és megbeszélem a bal oldali petékkel, hogy küzdjék át magukat, ennek akkor is SIKERÜLNIE KELL.

Update:
És ha már pozitív hozzáállásnál tartunk, azért azt mégiscsak meg kell jegyezni, hogy az injekciókra jól reagáltam, lett két szép tüsző, a nyálkahártya is tökéletes, szóval ezekkel mindenképp elégedett vagyok.

4 megjegyzés:

  1. nem könnyű, de tudod.. nincs más hátra, mint előre.. drukkolok majd hétfőn..

    VálaszTörlés
  2. Az eredmenyek nagyon szepek eddig, tenyleg jol reagaltal :-) Az meg hogy a baloldal, ott van az, hogy lehet hogy nehezen, de atjarhato, ad remenyt is.
    Nekem is a jobboldal szuperul atjarhato volt, a baloldal is, de ott alig folyt ki a kontrasztanyag es megis a sok ciklusmonitorozas alapjan tobbszor volt baloldali peteeresem mint jobboldali.
    Ja es a kisfiam is baloldali tuszobol lett !!!!! :-)

    Szóval nem feladni, nem elkeseredni, hatalmas drukk hetfore es tessek eselyt adni a baloldalnak is :-):-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is folyton a baloldal a domináns, most is az fáj a sárgatestgyártó tüszőtől. Valami oka biztos van, hogy ennyire jól ők reagálnak :) Nagyon drukkolok, ne is kombinálj, hagyd, hogy a dolgok menetrendszerint történjenek! :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok, köszönöm!:) Már összeszedtem magam, nem torpanhatok meg a célegyenesben! Menni fog ez!:)

    VálaszTörlés