2014. január 27., hétfő

14. dpo - Ami a "lezárt" petevezetőt illeti...

szavak nélkül :)

21 megjegyzés:

  1. Milyen csodás vonalak!! :-) Hatalmas gratula és ölelés :-) Vigyázz magatokra :-)!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű tesztek! :) Hurrááááááááááá :)))
    Nagy nagy drukk a sikeres gyönyörű várandóssághoz :)

    egy zugolvasód :)

    VálaszTörlés
  3. :)))))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak vagytok, olyan jól esik! Köszönöm!:)
    Igazából el se hiszem és még mindig remeg kezem-lábam, azt se tudom hogy jöttem be dolgozni és egyáltalán hogy ez velünk történik... meg persze tudom, hogy még bármi lehet, nagyon nagyon korán van bármihez is, de én még soha soha nem láttam (saját) 2 csíkos tesztet...és ez az érzés valami leírhatatlan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnyektől homályos lett a szemem, ahogy ezt leírtad

      :)

      Törlés
  5. :) szuper hírek! csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  6. Asztamindenit! Akkor errol ennyit tenyleg ;) Gratulalok!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm!:) Most lehet, hogy butát kérdezek, de ugye a tüszőrepesztő ilyenkor már kiürült rég?! :)

    VálaszTörlés
  8. Abigail, ez már biztosan nem a tüszőrepesztő. Csodaszép zebra. Gratulálok ::)))))))!

    VálaszTörlés
  9. Tudtam!!! :))) Gratulálok a csíkjaidhoz!

    VálaszTörlés
  10. Tudtam, tudtam :-):-) Jaj annyira örülök Nektek :-):-) Ezek tutttttttttti gyönyörűséges kétcsíkos tesztek :-):-)

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Valahogy idekeveredtem pár napja. Azóta naponta visszalestem, hogy mi újság. Közben visszaolvastam pár bejegyzésed...és most meg itt ülök vigyorogva, hogy pont részese lehettem, amikor megtörtént a dolog. Amit meg leírtál, hogy Te soha, de hoha nem láttál még két csíkos saját tesztet, azt szóról szóra átéltem 23 hónapja....Szuper érzés, hihetetlen, állandóan nézegetős, fejcsóválós, mosolygós, sírós, hitetlen, izgatott....... boldog babavárást! :)

    Egy másik zugolvasó :D

    VálaszTörlés
  13. Hoppa hoppa!
    Szoval jo dolgok is tortennek a vilagban.

    VálaszTörlés
  14. ismeretlenül is gratulálok :) mi 4 hónapja éltük át ezt a csodát, hosszú-hosszú várakozás után :)) boldog babavárást!!!

    VálaszTörlés
  15. Olyan Drágák vagytok, köszönöm!

    VálaszTörlés