2013. október 25., péntek

Annyira éreztem...

...és mégis elbaltáztam. Hiába voltam én múlt hétfőn konzultálni a BMC-ben és vették le a ciklus eleji hormonsorhoz a vért, megyek vissza jövő héten a 21. napira és van meg már egy csomó leletünk, a férjem spermavizsgálatához nem kértem időpontot egészen ma reggelig. Naná, hogy jövő csütörtökre már nincs hely, legkorábban november 6-án tud menni. :( Addigra nálam viszont már új ciklus indul, tehát a novembert egy az egyben buktuk.
Igazából nem tudom miért idegesítettem fel magam ezen, de oltári pipa vagyok. Hogy lehettem ilyen idióta, hogy nem emeltem fel azt a nyamvadt telefont már a múlt héten és kértem időpontot előbbre?! Miért akadok ki, mikor amúgy is megmondtam, hogy november végén költözünk, ingatlan ügyeket intézünk és ezer más dolgunk van?!
Annyira idegőrlő ez az egész meddőségi para, hogy az ember hónapokban tud csak gondolkozni (vagy inkább 2 hetekben), hogy ha most ennyit és ennyit csúszunk, akkor már csak ekkor és ekkor lehetek terhes és a többi és a többi...
Miért kell ennek így lennie?! Miért nem tudok én természetes úton teherbe esni úgy, mint annyian mások, ágyban párnák közt, egymást szeretve és nem azon agyalva, hogy nem túl magas-e az FSH, túl alacsony az AMH, mi van ha jövőre se esem teherbe, és a többi és a többi...?

Bocsánat a negatív felhangért, de időnként ennek is ki kell jönnie...

Mindegy, marad addig is a méhpempő, a talpreflexológus (nagyon durván fájnak a méhet és petefészket érintő pontok, mikor masszíroz, tuti valami nem stimmel a hormonrendszeremmel), az ingatlanügyek és bizakodás a decemberben...

7 megjegyzés:

  1. Majd írd meg a vérvétel eredményeit . A férjed nem tudna elmenni magán helyre spermavizsgálatra , ahol talán még aznap meg is lesz az eredmény ?
    Van email címed? Küldenék valamit ,hátha segít ...engem megnyugtatott ...de nem tudom meddig fog ez az állapot tartani .

    VálaszTörlés
  2. A BMC ragaszkodik egy saját spermavizsgálathoz, tehát muszáj náluk megcsináltatni. De már kipuffogtam magam (kb. 10 percig tartott, azalatt írtam a posztot:), ezen az egy hónapon már igazán nem múlik semmi.
    Küldd azt a valamit, irigylem a nyugalmadat. :) abigail.and.charlie@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Ne add fel Abigail, nem lehetne most az idő miatt mégis máshonnan spermaeredményt vinni? próbáld őket rábeszélni, mondd nekik, december csonka hónap lesz az ünnepek miatt, nehogy emiatt is tolódjatok már hónapokat! a Krio-t sem fogadják el?

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ment a mail .., örülök,hogy kipuffogtad magad :) Mintha csak magamat olvastam volna :)))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Abigail!
    Ne haragudj, hogy zugolvasóként hozzászólok a bejegyzésedhez, blogodhoz, de egy kis vigaszt szeretnék nyújtani Neked:

    A férjemmel 2008. szeptembere óta szerettünk volna kisbabát. Mindent kipróbáltunk, minden létező helyen megfordultunk, kezeltek engem is a MensMentisben IR-rel, pajzsmiriggyel, de nem történt változás. Másfél év után otthagytam, mert már a dr-nő sem tudott velem mit kezdeni, bár ezt a szemembe soha nem mondta. Volt diéta, gyógyszerszedés, de mégsem történt meg a Csoda. Ezek után voltunk átjárhatóságin, az akkor még működő Círis-ben, ott is minden rendben volt, férjemnél szintén. Voltam méhtükrözésen tavaly novemberben, hogy hátha belsőleg van valami, de azt mondták, könyvben lehetne mutogatni a méhem, petefészkem, annyira szép, és rendben van ott is minden. Ekkor már föladtam teljesen. Illetve még annyit megtettem, hogy Dr. Balázs Csaba endokrinológust fölkerestem a magánrendelésén. Itt elbeszélgettünk az előzményeimről, és a stresszen, valamint enyhe pajzsmirigy alul működésen kívül semmit nem talált. Javasolta, hogy szedjek Szelént, Vasat, valamint Premens tablettát. Ezeket elkezdtem, de mivel ekkor 31 éves voltam, úgy döntöttünk, irány a BMC. Kivizsgáltak mindkettőnket, sehol semmi probléma nem volt(a mensimmel sem volt gond soha), így ovuláció indukcióval indítottunk VOLNA. Kézbe kaptam a recepteket, és....

    Amikor ki akartam váltani a hormon injekciót, "valami" azt mondta, ne tegyem! Ez egy pénteki nap volt. Rákövetkező héten pedig a kolléganőmtől kaptam egy terhességi teszt csomagot, hogy szerinte teszteljek, mert nagyon érzékeny vagyok mostanában. Megjegyzem ekkor voltam a ciklusom 30. napján. ÉS CSODÁK CSODÁJA, ERŐS POZITÍV LETT!!! Soha nem teszteltem még ilyen szépet (korábban mintha halványan lettek volna pozi tesztjeim, de utána mindig megjött a mensim)!

    Azóta eltelt 6,5 hónap,tegnap töltöttük Milán babámmal a 28. hetet, és szépen fejlődik! A férjemmel határtalanul boldogok vagyunk!

    Ne haragudj, hogyha hosszúra nyúltam, de szerettem volna lelket önteni beléd, és a sorstársaidba! Mert bizony vagytok egy páran, és én igazán tudom, hogy min mentek keresztül. Én már teljesen föladtam, és tessék, a kis Csodánk mégis megtalált minket!

    Szerettem volna valamilyen formában leírni a történetem, hátha valakinek segít lelkileg, és ne haragudj, hogy a Te blogodon keresztül tettem, csak annyira hasonlít a történeted a sajátomhoz, hogy gondoltam itt kell megírnom.
    És nem azt akarom mondani, hogy nem szabad rágörcsölni, mert annyira utáltam, mikor valaki ezt tanácsolta. Aki babát szeretne, és nehezen, évek alatt sem jön össze, az nem tud nem erre gondolni!
    Talán a szelén, a vas, a premens tabletta együtt segíthettek, nem tudom, de talán egy próbát megér számodra is. És a BMC-vel egyébként mi meg voltunk elégedve, már amennyire ott előre jutottunk. Futószalag, de én is úgy álltam hozzá, hogy nekünk itt lesz kisbabánk! És ha nem is közvetlenül, de közvetve mégis sikerült!

    Nagyon sok erőt, kitartást kívánok Neked, és Mindenkinek, aki hasonló cipőben jár, és igenis tessék elhinni, hogy Csodák igenis vannak, és nem szabad föladni!!!

    Ölelés Neked: Edina (ha már zugolvasóként szóltam hozzá, úgy gondoltam, a keresztnevem legalább megírom)

    VálaszTörlés
  7. Szia Edina!
    Nagyon köszönöm, hogy megírtad a történetedet, nem is hinnéd mennyire jó volt olvasni! Nagyon nagyon gratulálok a kis Csodátokhoz, és hogy a lehető legjobban alakult minden! Nem semmi mennyi mindenen mentetek Ti is keresztül, de gondolom utólag már eltörpül a sok elkeseredett hónap és várakozás a nagy öröm mellett, amit most éltek át! Nagyon boldog babavárást és könnyű, problémamentes szülést kívánok Neked! Mi a sorstársakkal egyelőre harcolunk tovább, de a Te történeteden is felbuzdulva, csak azért se adjuk fel!
    puszillak!

    VálaszTörlés