2013. október 7., hétfő

Eredményhirdetés

Nem mondom, hogy nem volt izgalmas kinyitni az e-mailt (és a fájlt)...
De a megérzéseim nem csaltak, HCG < 1 (mértékegységet nem tudok, nem is fontos).

Abszolút nem ért váratlanul, fel voltam rá készülve.
Össze se tört, megyünk tovább.
Mindjárt hívom a dokit, remélem azonnal elhagyhatom a lóadag progeszteronokat és indulhat egy új hónap. Bár most nem vagyok biztos benne, hogy akarok még egy stimulálást, inkább koncentrálnék a BMC-s kivizsgálásokra, a költözésünkre és még egy sor dologra, de majd a dokival megkonzultálom és kitaláljuk.

9 megjegyzés:

  1. Szia Abigail! Pár órája találtam rá a blogodra, végig is olvastam egyből az egészet, sok bejegyzésedben teljesen magamra ismerek. Amikor olvasni kezdtem, még nem volt fent a vérvételed eredménye, drukkoltam nagyon. Sajnálom, hogy nem sikerült :( Én is ugyanehhez a dokihoz járok a MM-be (egyelőre legalábbis), ha minden jól megy, nekünk a következő ciklusban indul az ovuláció indukció. Viszont, ahogy írtál a BMC-ről, én is elgondolkoztam, vajon jó helyen vagyunk-e... De egy biztos: akárhogy is, de nekünk is lesz kisbabánk! üdv: op-Timi-sta

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó lett volna, ha elsőre sikerül !!!!! Sajnálom :-(:-(
    Kiváncsi vagyok mire jutsz, stimu vagy BMC. :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Timi!
    Kíváncsi vagyok nálatok milyen eredményt hoz az ovuláció-indukció! Szorítok, hogy elsőre sikerüljön! Egyébként én a dokival elégedett vagyok, a pénzt inkább nem számolom. :) Magát a MM-t tartom lehúzósnak, a doki alaposnak és meggyőzőnek tűnik, miatta biztos nem váltanék. Szerintem jó helyen vagytok! :) A BMC mellett én inkább amiatt döntöttem, hogy ha komolyabb beavatkozásokra kerül sor (inszem, lombik), akkor azt igyekezzünk államilag finanszírozott helyen megtenni. De még így is fenntartom, hogy sok vizsgálatra inkább elmegyek privátban, hogy gyorsítani tudjuk a dolgokat.
    Heni44 köszönöm a drukkokat (és a többieknek is!:), szép lett volna ha elsőre beválik, de nem baj, megyünk tovább előre! :) Szerintem stimu lesz...és persze BMC konzultáció jövő hétfőn. :)

    VálaszTörlés
  4. Abigail, fel a fejjel továbbra is, ezt csak a főpróba volt! :) Szorítok, drukkolok Neked, bármelyik forma is lesz a következő stimu!!! Ölellek!

    VálaszTörlés
  5. Csendben drukkoltam én is a háttérben és nagyon sajnálom, hogy nem sikerült :( Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot, closty-t szerintem többet ne... Tudom, hogy az orvosok is egyből ehhez szoktak nyúlni, mert ez a legolcsóbb és legegyszerűbb, de magas FSH-val nem jó választás. Én is szedtem anno (szerencsére csak napi 25 mg-ot) egy pár cikluson át, aztán utánaolvastam (talán még a blogon is írtam róla anno, de a fórumon biztos). Mi is épp költözés előtt állunk, úgyhogy most sajnos nincs időm bővebben írni meg linkeket keresni, de később szívesen.
    Drukkolok nagyon!! :)

    VálaszTörlés
  6. Abigail, ne keseredj el, menni kell tovább és koncentrálj a BMC-s kivizsgálásokra, meglátod ott van a Ti utatok.

    VálaszTörlés
  7. Ezüstmackó, kerestem a blogodban a clostilbegyt (clomid) hatásairól valamit, de nem találtam...megadod a fórum címet, ahol írtál róla? Konkrétan rettegek most már, hogy az egekbe küldtem az FSH értékemet... (ma reggel konkrét hőhullámom volt, és volt 1-2 éjszaka is amikor arra ébredtem, hogy levert a víz)
    Köszönöm a drukkokat továbbra is. Hétfőn megyek a BMC-be, addig pedig várom hogy megjöjjön (hétfő reggel szedtem be az utolsó duphastont, remélem most már nem várat magára sokáig)...

    VálaszTörlés
  8. Tudnánk esetleg gmail-en chatelni? Még kb. 3 napig van netem :)

    VálaszTörlés