2013. október 14., hétfő

Best decision ever - avagy BMC 1. konzultáció

Elmondhatatlanul örülök, hogy bejelentkeztem, hogy elmentem és hogy végül nem lett a pénteki Mensmentises ultrahangból semmi, és így ezt a hónapot már a BMC-ben indíthatjuk a vizsgálatokkal.
9-re volt időpontom, és jelentem most 10:57 van, átautózva a fél várost is itt ülök a munkahelyemen! :)

Kedvesek voltak, türelmesek, segítőkészek, elmagyaráztak mindent, felvették az adatokat a jóféle kattogós írógéppel (én csíptem az egészet úgy, ahogy volt!), és mivel pont a ciklus 4. napján vagyok, a vérvételt is megejtettük.
Elfogadják a meglévő leleteinket, még a párom januári spermaeredményét is abban az esetben, ha a mostani amit majd ők végeznek nem mutat nagy eltérést.

Legközelebb október 31-én megyek vérvételre, nőgyógyászati vizsgálatra (UH), közben a férjem is elmegy a spermavizsgálatra és nagyon nagyon bízom benne, hogy novemberben akár már érdemben is történhet valami.

Nekünk itt lesz kisbabánk! :)

4 megjegyzés: