2013. október 11., péntek

BMC-re fel!

A helyzet megoldotta önmagát. Agyaltam, hogy jó-e még egy stimulált ciklus, miközben már a BMC-be készülünk, de azért ma reggel (miután tegnap este megjött) kértem egy időpontot ciklus eleji UH-ra a Mensmentis-be azzal a gondolattal, hogy nézzen meg a doki maradt-e ciszta az előző ciklusból, írja fel a clostilbegytet, közben kikérdezem a véleményét az esélyekről és az esetleges negatívumairól, majd vasárnapig eldöntöm, hogy elkezdjem-e beszedni vagy sem.
Nos az elméletem odáig működött is, hogy megkaptam az időpontomat negyed 3-ra UH-ra, majd átszervezve a munkáimat el is indultam időben, mikor is félúton megcsörrent a mobilom, hogy sorry, a doktor úr csúszásban van, ráérek még menni, kb. fél órával tolódik az időpont. Mondtam, hogy nekem ez annyira nem megoldható, ennyi ideig nem tudok ott dekkolni, viszont ha már egyszer eljöttem az irodából, nem mennék vissza leülni fél órára majd újra vissza... Hát, sajnos később nincs időpont (4-ig van rendelés...az én munkaidőm 5-ig tart és pontosan tudom mekkora mákom van amikor meg tudom oldani a napközbeni vizsgálatokat, de ma pont egy olyan nap volt, hogy egyszerűen nem ment)... Hétfőn viszont már a 4. cn lesz, amikor már szednem kéne a clostilbegytet...
Szóval ezt a hónapot kvázi buktuk. De novemberben amúgy is költözünk, hétfőn amúgy is BMC, szóval annyira nem bánom.
Lefénymásoltam az összes leletemet, a házassági anyakönyvi kivonatunkat, személyinket és lakcímkártyáinkat, dossziéba rendeztem őket és készen állok, hogy hétfőtől új fejezetet nyissunk.

5 megjegyzés:

  1. Jaj de jóó ! Hajrá ! Jól döntöttél ,hamarosan meglesz az eredménye is :)

    VálaszTörlés
  2. A "véletlen" döntött, valamiért így kellett lennie, hajrá BMC!

    VálaszTörlés
  3. Hát a Mesmentis megint csak kapja be, ekkora parasztokat...
    Nem baj, majd jövő ilyenkor a BMC-és babád szaros pelenkáját cseszd le a csúszásban levő doktor úr írósztalára jól... :)

    VálaszTörlés
  4. A próféta szóljon belőled Est! :)

    VálaszTörlés