2013. október 24., csütörtök

Gyors helyzetjelentés

Babaproject fronton sok történés nincs, de olyan rég írtam bármit is, hogy gondoltam pár sor elejéig előkerülök.
Jövő csütörtökön (okt 31.) megyek a BMC-be 21. napi vérvételre és ultrahangra, illetve igyekszem majd a férjem időpontját is akkorra időzíteni (ne kérdezze senki miért nem intézkedtünk még ez ügyben, magam sem tudom:), így akkorra elvileg minden vizsgálattal meg is leszünk és november elején a következő ciklust már ott irányíthatják nekünk. Ha esetleg lemaradunk, akkor gondolom decemberben startolhatunk...ha mégsem, akkor január... Nem találgatok, igazából úgy érzem most már jó úton vagyunk, 1-2 hónap ide vagy oda nem számít. Annál is inkább, hogy közben belevágunk egy építkezésbe, ami az időnk jórészét ki fogja tölteni a következő egy évben, így bőven lesz teendőnk a "babagyártáson" kívül is.

Közben igyekszem erősíteni a szervezetemet, a Femibion 800 és D vitamin mellé elkezdtem méhpempőt is szedni, nagyon jókat olvastam róla. Illetve ajánlottak nekem egy talpreflexológust, hozzá is járok heti két alkalommal.

És persze olvasom a blogokat, nagyon örülök Martinának és drukkolok továbbra is minden sorstársnak! Popyfield

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése