2013. szeptember 27., péntek

Telnek a napok

Igazából nem tudok semmi kivételes történésről vagy eseménydús hétköznapokról beszámolni baba-projekt fronton, de jelentem minden rendben, beszedem/felhelyezem a rengeteg progeszteront előírás szerint és persze reménykedek. Érezni nem érzek semmit, de gondolom nem is kell, illetve tudatosan figyelek arra, hogy ne agyaljak semmi tüneten vagy akár csak azon, hogy vajon mikortól kellene éreznem bármit is... szerintem az a jó, ha nem érzek semmit, punktum.
Viszont be kell vallanom, hogy a közvetlen tüszőrepesztő szuri előtti és utáni biztonsági szexek elmaradtak. Előtte írtam is, hogy esélytelen volt, mert otthon sem voltam, az utána következő napon pedig (szégyen-gyalázat tudom!:) elaludtam...
Szóval most szólok, ha ebből baba lesz, akkor nagyon pontosan követi a protokollt és bevált a 36 órás ütemterv. Rendes és pontos baba lesz. Ha pedig mégsem, akkor nagyon nem lepődök meg, mert eddig a spontán próbálkozós hónapokban mindig jóval többet voltunk együtt, mint most, amikor cikluskövetésben vagyunk, gyógyszerekkel, doki-felügyelettel, mindennel. Viszont ki tudja? Lehet, hogy pont most... :)
Ha pedig mégsem, akkor eldöntöttem, hogy a következő hónapban is megpróbálok egy ugyanilyen terminált együttlétes ciklust, ugyanis október 7. körül kell megjönnie (illetve dehogy kell), és mivel a BMC-be csak 14-re van időpontunk, abban a hónapban már úgysem tudok hormonsort nézetni, tehát a kivizsgálás úgyis csúszik egy hónappal (Estnél olvastam, hogy ragaszkodnak az általuk végzett hormonvizsgálatokhoz).
Illetve itt kérdezném tapasztaltabbaktól, hogy szerintetek egy adott ciklus hormoneredményeit befolyásolja az, hogy az előzőben volt-e stimulálás? (clostilbegyt, sárgatest pótlás és hasonlók)
Persze minek szaladok így előre, előbb várjuk ki mi lesz ebből a hónapból, de engem pont az nyugtat meg, hogy tudom mi fog történni a következőkben, és pont emiatt van rajtam valami mérhetetlen nyugalom*, mert BIZTOS VAGYOK BENNE, hogy így vagy úgy, a BMC-ben vagy még a magándokinál, terminált együttléttel, inszeminációval vagy akár lombikkal, de LESZ KISBABÁNK.

*meg azért is, mert közben zajlik az életünk egyéb más területe jócskán, és úgy tűnik tavasztól építkezünk, jövő augusztus végén/szeptemberben lesz készen, addig albérletezünk (ahova novemberben költözünk a mostani lakásunkból, amit eladtunk), szóval ez a kicsi gyerek ráér megszületni... De nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez érdekel a legkevésbé, bármikor érkezik, lesz helye és annyira de annyira fogjuk várni és szeretni, hogy jobban már nem is lehet. 

7 megjegyzés:

  1. Nekem a BMC elfogadta a nem túl régi, vitt hormoneredményeket, az egyetlen, amihez ragaszkodtak az a 2ből az egyik spermavizsgálat (a másikbak elfogadtak külső eredményt is).

    VálaszTörlés
  2. Akkor ez most jó kis dilemma lesz, hogy hogyan tovább... nem túl régi hormonom csak 3. ciklusnapi van, egy ciklusból való 3. és 21. napi csak tavalyról, tehát az tuti nem jó... Így most vagy egyből ha megjön (még a BMC-s konzultáció előtt) elmegyek a ciklus eleji vérvételre és közben majd a hónapban megszerzem a másikat is, vagy azon az alapon, hogy a férjemnek úgyis kell egy spermavizsgálat pluszban (amire ki tudja mikor kapunk időpontot) bevállalok még egy terminált együttlétes hónapot és csak novemberben kezdünk neki a kivizsgálásnak, a konkrét kezelés vagy történés meg csúszik december/januárra...

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Azt nem lehet hogy a BMC-be amikor mesz 7en akkor kersz beutalot a 21cn-es vv-re es par nappal kesobb megejtitek a ciklus elejit is a BMC-ben? Mar persze ha kell menni a BMC-be ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Vérvételt csináltatnék én privátban is, csak azt nem tudom, hogy ezt a következő hónapban ejtsem meg (a BMC-s konzultációval egyidőben), vagy próbáljunk-e meg még egy stimulált cikluskövetést (és közben persze konzultáljunk a BMC-nél), és csak novemberben csináltassak hormonsort... De bár ne kéne ilyeneken agyalni egyáltalán... :) Azt nem tudjátok esetleg, hogy a férfiak spermavizsgálatára milyen hamar tudnak időpontot adni a BMC-ben?

    VálaszTörlés
  5. Szia, sajnos en nem tudom hogy az ilyesmi mennyi ideig tart, arra emlekszem hogy a csajszik akik BMC-be jartak, nekik az elso konzi utan hamar megvolt az osszes vizsgalat, talan 1 cikluson belul/ebben benne volt a spermavizsgalat is. De erre megeskudni azert nem mernek, remelhetoleg jon valaki BMC-s is es megmondja :) Szoval ha beindul a mokuskerek akkor aztan nincs menekves ;) Szerintem ha elmentek a konzira akkor elkezdik ok ugyis a hormonsoros dolgot+spermakukk .

    VálaszTörlés
  6. Nekem a stimus ciklus utániban egekben volt az amúgy normális ösztrogénem, pedig csak kevés Merionalt kaptam, lehet, hogy Neked sem érdemes most rögtön hormonokat nézetni. Drukkolok, hogy ne kelljen :) Juli

    VálaszTörlés