2013. szeptember 30., hétfő

Egyre nehezebb...

..kibírni jelek és tünetek kutatása nélkül.. Ma vagyok a 8. dpo-n, nem tehetek róla, nem bírok nem utána olvasni vagy kutakodni, hogy mit kéne/lehetne ilyenkor már érezni vagy másoknál ez hogy volt. Persze mantrázom folyamatosan, hogy minden úgy jó ahogy van, nem kell ennyit foglalkozni magammal, még van egy hét, addig ki kell bírni, stb., de azért tegyük a szívünkre a kezünket, ez nem olyan egyszerű az internet világában meg ugye egyáltalán olyan esetben, ha az ember lánya jó ideje babára vágyik és konkrétan egy ilyen időzítéses, cikluskövetéses hónapot tol éppen.
Jelentem semmit nem érzek. Leszámítva egy minimális menzesz-megjövős érzést, de szerintem ha nem figyelnék oda, az se lenne... Naná, hogy elolvastam a többiek blogjában, kinél hogy volt, és aggódok, hogy nekem miért nem fáj még a mellem, pedig másak ilyenkor már simán... vagy miért nem érzem a beágyazódást, miért nem émelygek, stb..
Miközben pontosan tudom, hogy egyrészt ha lenne is tünetem simán lehetne PMS, nagyon sok nő nem érez semmit, míg mások az első pillanattól egyértelmű jeleket vélnek felfedezni magukon...
Mindenesetre igyekszem nem megőrülni itt a finisben, terveim szerint jövő hétfőn (14. dpo) vérvétellel indítok (persze ha addig nem jön meg...). Az elég egyértelműen megmondja majd mi a helyzet, csak bírjam ki addig...

6 megjegyzés:

  1. Én is 8 dpo-n vagyok :) Kitartást !

    VálaszTörlés
  2. Nyugi :) A legdurvább PMS-es tünetem a terhességem előtt volt, le is mondtam már akkor róla teljesen. Szóval megtanultam semmiből semmit nem érdemes következtetni, a biológiánk tréfás, hogy nem lehet tudni ez most PMS vagy beágyazódás... Szurkolok! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást Lányok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon jól! :) Semmit nem érzek az ég világon, kikészítem magam hogy már biztosan feszülnie kellene a mellemnek és nyilallnia petefészkemnek vagy a méhemnek a beágyazódás miatt, aztán utánaolvasok a neten és megállapítom, hogy sok nő ilyenkor még egyáltalán nem érez semmit, ergo nem vagyok normális. :) Vágom a centit hétfőig... (vagy vasárnapig, mert már azon agyalok, hogy talán lehetne tesztelni...)

    VálaszTörlés
  5. Szia,csak most láttam ,hogy írtál ,ide válaszolok :D Nem érzek semmit, ma idegbeteg voltam kissé ,valószínű mensi jele a hőm is esett ... nem tudom ,hogy reménykedhetek ezek után :) De neked drukkolok !!!

    VálaszTörlés