2013. szeptember 19., csütörtök

8. cn - kontroll ultrahang

Az előírtak szerint szépen beszedtem a ciklus 3. napjától kezdve a napi 2x1 clostilbegytet, tegnap fogyott el. Tegnap és tegnapelőtt is éreztem a petefészkeimet, a gyógyszertől pedig minimálisan fájt a fejem, de egyáltalán nem volt elviselhetetlen. Ma pedig megvolt az ultrahang.
Eddig pozitív a dolog, jól reagáltak a petefészkeim, majdhogy nem kiegyenlített a küzdelem. :)
Bal oldalon  1 db 15mm-es, jobb oldalon 1 db 12 mm-es petesejtecském van. A jobb oldalinak bele kellene húznia, mert ugye a hycosy szerint a bal oldalon nem annyira lehetünk sikeresek, de van remény!
Holnap ismét ellenőrzés (erről azért még írok pár sort), hétvégén pedig tüszőrepesztés.
A nyálkahártya 8,5 mm, ezzel is elégedett volt a doki.

És akkor pár szót az időbeosztásról és egyáltalán a meddőség babaprojekt vs. munka kérdéskörről.
Nagyon szerencsés vagyok, mert rugalmas munkahelyem van, a főnököm nem ellenőriz és igazából középvezetői beosztásomnál fogva nem is kér(het) más számon, hogy mikor hova megyek. De. Azért nekem is vannak felelős munkáim, határidőim, jelen esetben 2 rendezvényem a hétvégén, amiket azért nem egyszerű átszervezni egyik napról a másikra (már nem magát a rendezvényt, hanem a saját időbeosztásomat). Merthogy én úgy készültem, hogy majd hétfőn lesz csak a következő ultrahang, én pedig holnap vidéken lettem volna, ehhez képest holnap ultrahang... de nem ám kora reggel pl, hogy gyorsan elintézhessem és mehessek a dolgomra, hanem ahogy épp szabad időpontok vannak... 12:00...15:30...stb.. Még véletlenül se tudom úgy időzíteni, hogy ne vágja félbe a napomat.
Szerencsére meg tudom oldani, holnap délben ott leszek és rajtam aztán tényleg ne múljon innentől semmi, de komolyan mondom fogalmam sincs hogy csinálják ezt azok, akiknek a munkahelyük sokkal szigorúbb és nem tudnak napközben eljárkálni. (arról a kérdéskörről meg aztán végképp ne beszéljünk, hogy mi van ha valakinek nincs autója..mert én nem gyengén furikázom át ilyenkor a várost, ez sem kevés idő...)

Lényeg a lényeg, hogy egyelőre jól haladunk, holnap kiderül mennyit nőnek a petesejtek és mikor kell időzíteni a tüszőrepesztőt. A doki kioktatott a mikéntjéről (ha csak be nem megyünk ügyeletre, de talán megoldjuk otthon is), nem hangzik szörnyűnek, de majd utólag nyilatkozom.

Jajj csak a jobb oldali húzzon bele...!

5 megjegyzés:

  1. Pont így vagyok a munkámmal én is, határidők vannak, mégha rugalmas is a stáb körülöttem, és tudok kinek delegálni. (hétvégén én is részben rendezvényezek:)

    Drukk a jobb oldalinak is!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is részben rendezvény, részben csapatépítés is! :) Vannak hasonlóságok ám...a férjem például sokat golfozik. :) Köszi a drukkot, reménykedünk!

    VálaszTörlés
  3. Szia :-) Végigolvastalak, mennek a drukkok, reméljük beehúz a jobboldali is, de még a balost se temesd :-):-)

    Tényleg megérne egy könyvet, vagy egy tanulmányt a meddőségi állapot elemzése :-( Ahogy így olvastalak, úgy éreztem mintha az én érzéseim jöttek volna vissza a hasonló időszakból. A 20 hónap is nagyon szörnyű, remélem a 21.már nem lesz ( egyébként a 21 szerencsés szám!! ).
    Egyéként én is az utolsó lombik utáni folyamatos vérzéseknél spájzoltam be brutális mennyiségű tampont, betétet, tisztaságit, most meg látos szerencsére semmit nem kell használnom :-):-)

    Mennek a drukkok !!!!! :-):-)

    VálaszTörlés
  4. Ja és én sem tudk feliratkozni a követésre, mert a saját nevemet irja ki :-(:-(

    VálaszTörlés
  5. Szia Heni!
    Sajnálom, hogy nem sikerült feliratkozni, nem tudom mi lehet a gond. :(
    Szívből gratulálok a Ti kis (mit kis, hatalmas:) csodátokhoz! Köszönöm a drukkokat, ránk fér!

    VálaszTörlés