2013. szeptember 20., péntek

9.cn - kontroll ultrahang nr.2

Beindultak a kis drágák! :)
Bal oldal: 15 mm, jobb oldal: 19 mm
Nyálkahártya 8,7 mm

Holnap reggel tüszőrepesztő szuri (ovitrelle), 36 óra múlva pedig összebújás! :)
Hétfőtől napi 3x2 utrogestan hüvelykúp és 3x1 duphaston tabletta (nem bízza a véletlenre a doki).
Hétfőhöz 2 hétre pedig teszteljek vagy menjek vérvételre hcg-t nézetni.

A doki annyira pozitívan beszélt és olyan magától értetődőnek tűnt, hogy akkor a sárgatest pótlás majd 10 hétig megy, meg hogy hívjam majd telefonon a jó hírekkel, nagyon várja, hogy magam is elhittem, működhet ez ilyen egyszerűen is! :)

Kiegészíteném még annyival a posztot, hogy megemlítem a költségeket is. Mert majdnem dobtam egy hátast a gyógyszertárban, mikor kiváltottam ma az injekciót és a sárgatest hormonokat.

Cikluskövetés: 3 db ultrahang = 3x6.000 Ft
Gyógyszerek:
clostilbegyt = kb. 900 Ft (nincs már meg a blokk, de azt hiszem ennyi volt)
tüszőrepesztő injekció: 7.185 Ft
utrogestan: 6.600 Ft
duphaston: 9556 Ft

Inkább össze se adom. :) Nem kevés, de persze mindent a cél érdekében. Egyébként az utrogestanból és a duphastonból is 4-4 doboz kerül ennyibe, nem kis pakkal jöttem ki a patikából, de tényleg sokat fizettem.

4 megjegyzés:

  1. Hú, hát elég durva progeszteron adag ez, még lombikhoz sem adnak ennyit... Egy biztonsági szexet holnap még iktassatok be, meg utána is, vagyis 24 óránként, hogy azon ne múljon - a 36 csak egy átlag, van akinél hamarabb reped, van akinél később...

    VálaszTörlés
  2. A peteérést stimuláló hormoninjekciók mennyibe kerültek? (nekem a Menopur kb 100 000 Ft/ciklus).

    Drukk a kis dràgáidnak :)

    VálaszTörlés
  3. A progeszteron nekem is furcsa, rengetegnek tűnik, de nem értek hozzá, követem amit a doki mond, aztán meglátjuk. Sajnos a biztonsági szex tegnap kivitelezhetetlen volt, mert nem voltam itthon (munka vs. csapatépítés), de ha meg is repedt valamelyik közben, nagyon remélem, hogy a bal oldali volt (úgyis az a nagyobb), így nagyon bízom a mában és a jobb oldalban.
    Heni, a stimulálásnál nekem nem volt injekció, csak a clostilbegyt tablettát szedtem, az volt a legolcsóbb az egész történetben, kb. 900 Ft.

    VálaszTörlés
  4. Inkább több progi legyen, az sosem árt :-) Mert ha csk az a baj, akkor ez segíteni fog.
    Mint általában Estnél a pont, szóval próba-cseresznye szex naponta :-)

    Sajnos ez egy drága biznisz, ez a meddőség, de reméljük, hogy neked ennyi volt :-) és csak baba miatt kell majd több Utrot és a Duphastont használni.

    VálaszTörlés