2013. augusztus 13., kedd

Vagy igen vagy nem

Igazából esemény vagy történés a teherbeesés kapcsán nem történt az elmúlt napokban, de gondoltam leírok pár gondolatot, mert nehogy pont ez legyen az a hónap, amikor mégse, és a végén kiderül, hogy mégis most kellett volna. Értelmes ez így, nem?:)
Szóval meggyőződésem, hogy a 11-12. napon volt peteérésem, ami nálam elég szokatlan, mert mindig 29 napos (na jó 28-30) ciklusaim vannak és ennyire korán azért nem szokott, most szerintem mégis...Az összes szakirodalomban felllelhető "tünetet" produkáltam (nyák, feszülés a petefészeknél, stb.), ráadásul a 6. napon voltam hycosy vizsgálaton, amikor a doki egy 11 mm-es domináns tüszőt is látott, még ő is mondta, hogy meglepő így a ciklus elején..
Ma vagyok a 24. napon, tehát számításaim szerint lassacskán meg kéne jönnie. Ezt alátámasztandó feszülnek is a melleim rendesen, ami mint tudjuk lehet ez is - az is. Más tünetem nincs, bármennyire szeretném bemagyarázni magamnak, hogy az ebéd utáni teltségérzet = koraterhességi hányinger (ha-ha...), vagy hogy azért szédülök, mert bőszen megtermékenyültem az elmúlt 2 hétben (mindig is alacsony volt a vérnyomásom, nem lepődöm meg, ha egy hirtelen felálláskor megszédülök).
Viszont ha mégis... és sikerült (mert miért ne sikerülhetett volna..elvégre a jobb oldalamon volt peteérés, ahol átjárható a petevezetőm, és előtte pont a hycosy-n ki is pucolták az utat a srácoknak, meg aztán az időzítés is biztos jó volt, és különben is olyan is van, hogy másfél év után igenis spontán és magától...ó, bárcsak bárcsak...), szóval akkor most szólok, hogy semmivel sem érzem magam máshogy, mint amikor szimpla menzesz előtt vagyok pár nappal.
Ráadásul hétvégén elutazunk, és nekem mindig akkor jön meg, amikor külföldre megyünk (persze repülővel, hogy még szívjak is a "kényelmes" mosdóval), szóval simán benne van a pakliban.
De azért van bennem egy kis drukk...
Pár nap és kiderül.

ui: official ciklus.hu-féle számítások szerint csak hétfőn, 19-én kell megjönnie, szóval simán addig rághatom a kefét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése