2013. augusztus 20., kedd

Update

First of all a legutóbbi bejegyzésemben rosszul szerepelt az időpont, aznap nem a 27. csak a 26. ciklusnapom volt.
Ennek örömére a 27. nap reggelén meg is jött, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Épp az utazásunk első napján.
Meg kell állapítanom tehát, hogy csodák nincsenek, legalábbis nálunk egyelőre... Nagyon is jól éreztem a peteérést a 12. napon, és tankönyvszerűen is zárult a ciklus.
Viszont ezek szerint hiába időzítettünk jól, hiába tudtam pontosan, hogy mikor ovulálok, a 15-ös FSH érték amit a ciklus elején mértek nem vicc...valószínűleg nem volt jó minőségű a petesejt.
Ez viszont nagyon elkeserít, mert attól félek, hiába megyek szeptemberben a cikluskövetésre, szedem majd a hormonokat, kapom a tüszőrepesztő szurit, nem az időzítésen múlik... Közben meg persze ostorozom magam, hogy hogy lehetek ilyen negatív, csak tudja az orvos mit mond, meg kell próbálni mindent, hátha sikerül... De mi van akkor, ha csak az időt húzzuk? Ha megint eltelik pár hónap, cikluskövetés, tüszőrepesztő, időzített együttlét, aztán esetleg inszemináció, és még mindig semmi? Tudom, tudom...nem szabad így hozzáállni...de nem olyan könnyű mindig optimistának lenni.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Heni!
    Próbálom megszüntetni ezt a Google+ dolgot a blogon, mert eddig is követhetetlen volt számomra, de most világítottál rá, hogy még kommentelni sem lehet. :(
    Így viszont eltűnt a kommented, pedig nem is hinnéd mennyire örültem neki!!!
    Nagyon jól esett, köszönöm amiket írtál!
    A többit inkább kommentelem a Te blogodban, hátha inkább ott olvasol és nem itt!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Abigail! Szuper, most működik! Mint előzmény, alább bemásolom, mert nekem automatikusan beírta az új Google+ fiókomba is :) Köszi a drukkot holnapra, várom tőled is a további fejleményeket!

    --------------------

    "Szia Abigail!

    Nemrég olvastam vissza azt a blogbejegyzésemet, amihez Te is hozzászóltál :) Akkor nem is írtam vissza neked, mert elsodortak az aktuális érzéseim, a nyár eleji inszeminációnk kudarcérzete, de azóta elolvastam a blogodat, és hozzá szerettem volna szólni. Viszont ezidáig nem tudtam, mert valamiért csak Google+ valós névvel enged a blogod megyjegyzéseket létrehozni, Blogger névvel nem. Ezt kicselezve létrehoztam egy másik Google fiókot, hogy elküldjem most e sorokat . Nagyon tetszik a blogod, az optimizmusod, ahogy az érzéseidről írsz! Kitartást, drukkolok neked, valamiért úgy érzem, nem kell már sokáig várnotok! :)

    Heniiii/hellopetesejt"

    VálaszTörlés
  3. Én is írtam neked pár napja Google hangouts-on, mert itt Heniéhez hasonló okból nem akartam koomentelni - akkor ezek szerint azt meg sem kaptad...? Vagy igen, csak nem akartál válaszolni, ami fair enough, lehet hogy túl brutálisan őszinte voltam... :) Minden esetre sok szerencsét neked, remélem minél előbb sikerrel jártok!

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) Most, hogy tudom mit kellett keresni, megtaláltam az írásodat! Nagyon köszönöm és hidd el, egyáltalán nem volt benne semmi bántó vagy kiakasztó, sőt kifejezetten örülök az őszinteségednek! Ott válaszolok is!

    VálaszTörlés