2013. augusztus 15., csütörtök

27. cn

27. napon vagyok, egyelőre sehol semmi.
Amennyiben az észleléseim szerint jól éreztem az ovulációt a 12. napon, tegnap/ma meg kellett volna jönnie. Persze ez önmagában az ég világon semmit nem jelent, az is lehet, hogy sokkal később volt az ovuláció és becsapott a szervezetem, de akár a luteális fázisom is lehet hosszabb, mint 14 nap.
Holnap mindenesetre elutazunk oda, ahova "minden út vezet"...4 csodálatos napot töltünk majd együtt és akár megjön akár nem, nem fogok kétségbe esni.
Ha megjön, még lelkesebben megyek majd szeptemberben vissza a dokihoz, és nagyon nagy reményekkel indulok neki a stimulált ciklusnak, mert eddig soha nem lehettem biztos abban, hogy megrepedtek a tüszőim, ő viszont injekciókkal garantálja majd. Hátha minden csak az időzítésen múlik... sose lehet tudni.
Ha mégsem jön meg, és ennek egy pici kis csoda az oka, akkor nem lesz nálunk boldogabb ember a Földön.
Nagyon nagyon várom...

2 megjegyzés:

  1. SZia Abigail, most láttam a blogodat, és kezdtelek visszaolvasni, hogy hol tartasz..
    Hőmérőzés? Én régebben nem hittem benne, de nekem nagyon pontosan mutatta a peteérést és jelezte előre a vérzést is, szerintem hasznos :)
    Drukkolok, és olvasok tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia Audrey!
    Köszi a tippet, én is gondoltam már rá... egyike a kevés dolgoknak, amiket még nem próbáltam. Most épp az időzített ciklusnál tartunk, ebben a hónapban nem lesz kérdés a peteérés és a tüszőrepedés időpontja (hétvégén kapom az injekciót), de talán a következőkben érdemes lesz.. Októbertől pedig BMC, ott biztosan segítenek!
    Gratulálok a kisfiadhoz, nagyon drukkoltam, hogy sikerüljön, jó ideje olvastalak már! :) Privát e-mail címről írtam is Neked pont a pozitív teszted környékén...BMC-s és FSH-s kérdéseim voltak... :)

    VálaszTörlés