2013. június 18., kedd

Ólom lábakon jár az idő

Más blogok idevágó bejegyzéseit pár óra alatt végigolvasva olyan "simának" tűnik 1-1 teherbe esés... stimuláció, inszem vagy lombik, pár nap várakozás, pozitív teszt és sok sok öröm. Nehogy megkövezzen bárki is, pontosan tudom milyen nehéz és embert próbáló tortúra minden egyes próbálkozás ezeknek a lányoknak és fejet is hajtok mind előtt, komolyan. Ezt csak azért említem, mert úgy érzem nem telik az idő és továbbra is olyan, mintha nem haladnénk, nem történik semmi. Az orvos által felírt antibiotikumot nem tudtam beszedni, mert első körben augmentint írt fel, amitől korábban több alkalommal mindenféle viszketős altáji bajaim lettek, így két kör e-mailes konzultáció (és pár telefon) után abban maradtunk, hogy felír helyette egy másikat (plusz biztonság kedvéért egy hüvelykúpot), aztán ha ezt beszedtem (feltettem, elhasználtam és egyáltalán), jöhet a kontroll. Utána pedig a rákövetkező ciklus elején az átjárhatósági.
Ez konkrétan az én esetemben augusztus eleje lesz... hát, nem mondom hogy közel van.
Közben meg olyan jó, hogy nyár van, hogy két napon belül elutazunk és átszelve az óceánt ismét új helyeket fedezünk fel, hogy idén még ismét önfeledten fesztiválozhatunk nyáron (nem is egyszer!), hogy vár ránk egy költözés (még idén) és egyáltalán, hogy egészségesek vagyunk és életünk legboldogabb időszaka még csak most jön. :)
Arról meg nem is beszélve, hogy -ezt már korábban is említettem- az utazásunk alatt azért az is ki fog derülni, hogy vajon ebben a hónapban sikerrel jártunk-e és esetleg csodák csodájára megfogant-e magától a kisbabánk. :) Mit mondjak...reménykedek...annyiszor képzeltem már be tüneteket, annyiszor képzeltem már be azt, hogy "mivel nincsenek tüneteim ez csakis terhesség lehet", annyiszor vártam már, hogy tesztelhessek legalább (aztán ez többször elő is fordult, még többször pedig esély se volt rá annyira pontos volt a kis vörös), szóval fene se tudja...
26. napon vagyok, általában 28-30 napra szokott megjönni... a mellem érzékeny (ill. inkább a mellbimbóm), puffadok és fáradékony vagyok (mondjuk ebben a 40 fokban ki nem) és persze bármennyire is szeretném csak ezen jár az eszem... :)
Aki csak 1 hónapnál is régebb óta próbálkozik teherbe esni, érti mire gondolok. Ólom lábakon jár az idő... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése