2013. július 23., kedd

Endorkinológus konzultáció

Avagy a kálvária folytatódik.
Komolyan mondom, nekem semmi bajom a Mensmentis-szel, mindig nagyon segítőkészek, udvariasak, flottul megy minden, aminek persze azért az árát is megkérik. Most viszont kicsit felhúztam magam, mert a lehúzásnak is vannak határai nálam. Gyerekre vágyó nőként nekem is sok pénzt megér, hogy vizsgálatokon vegyek részt, nem gond, ha vérvételre és konzultációkra kell pénzt kiadnom (egészséges keretek között).
Most viszont az történt, hogy a leletemet e-mailben elküldtem az endokrinológus doktornőnek, mert ő kérte 2,5 hónappal ezelőtt, hogy legyen kontroll, lássuk hatott-e a diéta. (Gyors előzmény: magas FSH értékem okának az enyhe inzulinrezisztenciát vélte, ami szerinte diétával és mozgással csökkenthető - nem így lett.) Kaptam is vissza pár órán belül egy gyors választ az asszisztensektől, hogy a doktornő szabin van, megvárhatom míg visszajön (jövő hét), vagy megmutatják a leletemet egy másik doktornőnek, ha szeretném. Nincs mit vesztenem alapon kértem, hogy ha a másik doktornőnek belefér az idejébe, pillantson már rá. Ma reggelre ismét ott figyelt egy e-mail a postaládámban, miszerint nagyon szívesen megnézik a leletet, de a távkonzultációnak költsége van, előbb utaljam át a 3.000 Ft-ot. Nem vagyok egy fogtechnikus típus, de tényleg, most viszont visszakérdeztem, hogy erre azért van-e szükség, mert a saját dokim szabin van, vagy amúgy is fizetős lenne az e-mailezés. Hát bizony, fizetős így is, úgy is. Mit volt mit tenni, átutaltam a pénzt, várom a választ. Meg is érkezett, és itt jött a felszisszenés részemről, hogy ezen ugyan mi került pénzbe, ugyanis semmi egyéb nem volt benne, mint annyi, hogy a doktornő szerint nem romlott az állapotom, inkább úgy fogalmazna, hogy stagnált (12-ről 15,2-re ugrott az FSH értékem, ami sok egyéb forrás (köztük pl. ez) szerint is az ún. "nehezen stimulálható" kategóriából a "nagyon nehezen stimulálható"-ba váltott. Ez engem azért aggaszt, bár nem én vagyok az orvos. Viszont ezek után annyit írt még, hogy konzultáljak majd a nőgyógyásszal is, ő többet fog mondani (köszi), illetve biztos kér majd kiegészítő AMH vizsgálatot. (nem tudom miért vagyok olyan naiv, hogy azt gondolom, ha egy intézeten belül dolgoznak ezek az orvosok, belenéznek a betegek anyagába és veszik a fáradtságot, hogy lecsekkolják eddig milyen vizsgálatokon voltam...én kis butus, ó...)
AMH vizsgálaton már jártam, májusban 0,8 lett az eredménye. (ettől sem vagyok boldog, miért is lennék). Említett még valamit egy ún. DHEA kezelésről, ami csökkentheti az FSH szintjét, de semmi konkrétum, majd a nőgyógyász mondja meg a tutit. A DHEA-ról egyébként sokat olvastam már, sajnos nem csak jókat, szóval nem vagyok meggyőződve, bár nem én vagyok az orvos.

Röviden és tömören: ott vagyok, ahol a part szakad. Mindezt újabb 3.000 Ft elköltésével tudtam meg (ha még hozzáveszem a tegnapi vérvételt, már egy tízesnél tartunk). Ez van.

Pénteken hycosy és persze konzultálok a nődokival ott az ügyködés közben, hogy mégis mi a következő lépés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése